Το κάτι παραπάνω που κάνει τη διαφορά

καλή κριτική σε airbnb
Spread the love

Πόσο εύκολο είναι να έρθει μια καλή κριτική σε airbnb κατάλυμα; Ναι, σίγουρα δεν είναι κάτι που είναι δεδομένο και η αλήθεια είναι ότι χρειάζονται να πληρούνται κάποιες προδιαγραφές για να έχεις έναν ικανοποιημένο πελάτη που θα στρωθεί μάλιστα με το που θα φύγει να σου γράψει και την πεντάστερη κριτική. Οι πεντάστερες κριτικές θέλουν δουλειά!

Κερδίζοντας καλή κριτική σε airbnb κατάλυμα

Ξεκαθαρίζοντας τα πράγματα εξ αρχής. Οι κριτικές στην Αirbnb είναι αμφίδρομες. Δίνει και ο οικοδεσπότης αλλά και ο καλεσμένος από τη στιγμή που γίνεται το check out και μέχρι 14 ημέρες μετά. Αν ένας από τους δύο γράψει κριτική μέσα σε αυτό το χρονικό περιθώριο, μπορεί να τη διαβάσει μόνο εφόσον γράψει και εκείνος. Σε περίπτωση που δεν γράψει μέσα σε 14 ημέρες μπορεί να διαβάσει την κριτική που του έκαναν, μετά τις 14 ημέρες αλλά δεν μπορεί μετά από αυτή τη μέρα να γράψει εκείνος.

Πώς έρχονται τα 5 αστέρια;

Υπάρχουν μια σειρά από παραμέτρους που πρέπει να υπολογίσεις όταν είσαι οικοδεσπότης. Με πρώτο και σημαντικότερο, το να σκεφτείς όπως σκέφτεσαι όταν είσαι εσύ ο καλεσμένος σε ένα ξενοδοχείο ή ένα κατάλυμα. Τι θέλεις να βρεις στο σπίτι, που θα κάνει διαφορά στη διαμονή σου, τι θα δεν θέλεις να δεις, με τι δεν διαπραγματεύεσαι. Κάπως έτσι θέλει να ζήσει την εμπειρία και ο καλεσμένος σου.

Άφιξη-Καθαριότητα-Ακρίβεια-Επικοινωνία-Τοποθεσία-Αξία

Σε αυτά θα βαθμολογηθείς. Σε κάποια από αυτά είναι αδιαπραγμάτευτο το 5άρι, που θα ανεβάσει τον μέσο όρο σου, όπως η καθαριότητα, η ακρίβεια η άφιξη και επικοινωνία. Μάλιστα είναι πανεύκολο να τα έχεις με ελάχιστο κόπο. Πάντα να έχεις στο μυαλό σου ότι ακόμα και αν ο στόχος είναι το 5 σε αυτές τις κατηγορίες, ο πελάτης υπάρχει φόβος να μην διαβάσει προσεκτικά τις περιγραφές σου και να πει ότι δεν ήταν ακριβές αυτό που «πούλησες». Αν το έχεις γράψει, η ευθύνη είναι δική του που δεν το διάβασε, βέβαια εσένα η βαθμολογία σου κατεβαίνει, αλλά μπορείς να απαντήσεις ότι το έγραφες.

Προτεραιότητα που κάνει πάντα τη διαφορά!

Η επικοινωνία και η άφιξη: Αυτές οι δύο κατηγορίες είναι αυτές που θα καθορίσουν τη συνολική διαμονή και μετά από τόσα χρόνια μπορώ με βεβαιότητα να σου πω ότι είναι και αυτά που μένουν αξέχαστα. Όταν πας διακοπές πώς θέλεις να σε υποδεχθούν; Πώς θες να σου λυθούν οι απορίες, πώς θες να είναι η επικοινωνία σου με τον οικοδεσπότη;

Εγώ χρειάζομαι τη σιγουριά ότι και πριν την άφιξη αλλά και κατά την διαμονή θα είναι εκεί μόλις στείλω μήνυμα να μου λύσει τις απορίες, να μου πει τα local μέρη για φαγητό, να ενδιαφερθεί για μένα και να το δέιχνει με κάθε τρόπο. Όταν ο άνθρωπος που με υποδέχεται έχει δουλέψει σωστά την επικοινωνία πριν την άφιξη αλλά την διαδικασία της άφιξης, που για μένα είναι το κερασάκι της τούρτας, τότε όσο και αν έχω ένα δύο θέματα που μπορεί να με ενοχλούν στο σπίτι τελικά τα αφήνω στην άκρη γιατί με έχει κερδίσει η επικοινωνία και η άφιξη.

hotel, room, house-4379932.jpg

Πράγματα που έχω δει ότι πιάνουν στις δικές μου κρατήσεις:

  • Άμεση απάντηση στα μηνύματα του καλεσμένου, αρχής γενομένης από το πρώτο της κράτησης.
  • Λέω τον καλεσμένο πάντα το όνομά του σε κάθε μήνυμα.
  • Μια δυο μέρες πριν την άφιξη, στέλνω ένα κατατοπιστικό βίντεο με όλη τη διαδικασία άφιξης (πια έχω self check in), τα μεταφορικά μέσα, τις τιμές των εισιτηρίων και των ταξί, τις πρίζες που έχουμε στην Ελλάδα και ό,τι άλλο χρειάζεται να γνωρίζει, σχετικά με τον καιρό της εποχής κλπ.
  • Welcome basket: Συνήθως αφήνω κάποιο γλυκό ή κρασί ή συσκευασμένο ψωμί και τυρί κομμάτι ή φρούτα, ή φρέσκα λουλούδια, ανάλογα την εποχή, συνήθως γύρω στο 10% της αξίας της διαμονής. Αυτό είναι εντελώς προαιρετικό αλλά θεωρώ ότι κάνει πραγματικά μεγάλη διαφορά και αξέχαστη την εμπειρία.

Νοιάξιμο

Με νοιάζει ο καλεσμένος μου η λέξη κλειδί είναι care και θέλω να νιώσει σαν το σπίτι του και αν είναι δυνατόν ακόμα καλύτερα. Αυτό είναι κάτι που γίνεται ξεκάθαρο και σαφές από το πρώτο λεπτό στον καλεσμένο μέχρι τη στιγμή του check out.

«Οι άνθρωποι δεν ξεχνούν ποτέ πώς τους έκανες να νιώσουν». Και αν ασχολείσαι ή θες να ασχοληθείς με την βραχυχρόνια μίσθωση, αυτός πρέπει να είναι ο οδηγός σου. Αν έχεις αυτό ως οδηγό, θα έρθουν και οι καλές κριτικές και τα 5 αστέρια και το superhost.

Στον οδηγό μου για το πώς θα κερδίσεις κριτικές 5 αστεριών, μπορείς να δεις αναλυτικά όλα τα βήματα που θα σε βοηθήσουν να το καταφέρεις.

Πιστεύω ότι μπορείς να γίνεις εκπληκτικός οικοδεσπότης στην Airbnb και θα ήθελα να σε προσκαλέσω να εγγραφείς.

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Καλάθι αγορών